een nieuwe huisstijl

Nieuwsgierig, verbindend, inspirerend, persoonlijk, trots en voor iedereen. Dat zijn onze kernwaarden. En die zie je terug in de nieuwe huisstijl. Eenvoudig toepasbaar. Een huisstijl die eenheid in verscheidenheid brengt en waarin naast de strategische koers ook Selfmade verweven is. Fris, helder en herkenbaar. 

introductie nieuw logo

We gaan geleidelijk over naar de nieuwe huisstijl en we beginnen met jullie ons nieuwe logo te laten zien. Check het korte filmpje hieronder en kom meer te weten.

de trots: het principe voor het stijlkenmerk

In onze nieuwe uitingen zie je altijd kleurvlakken in de vorm van driehoeken terugkomen. De kleurvlakken en het beeld bepalen de sfeer van de uiting. Zo creëren we eenheid in verscheidenheid binnen onze huisstijl.

Selfmade

Onze studenten zijn Selfmade: zij maken het! In o.a. onze Open Dagen-campagne staat het Selfmade-concept centraal. Ook deze campagne wordt in een vernieuwd jasje gestoken. Herkenbaar, maar wel passend bij de nieuwe huisstijl.