onze huisstijl

Nieuwsgierig, verbindend, inspirerend, persoonlijk, trots en voor iedereen. Dat zijn onze kernwaarden. En die zie je terug in de huisstijl. Eenvoudig toepasbaar. Een huisstijl die eenheid in verscheidenheid brengt en waarin naast de strategische koers ook Selfmade verweven is. Fris, helder en herkenbaar. 

ons logo

Het logo van ROC van Twente is onderverdeeld in twee regels, waarbij het woord 'Twente' als basis dient. Om de trots binnen de identiteit te benadrukken is het woord 'van' in rood gezet, de kleur van Twente. Er is bewust gekozen om het logo niet uit te schrijven op 1 regel. Dit houdt het logo compact en toepasbaar op veel uitingen. Online en offline. Meer weten over het logo en de toepasbaarheid?

de trots: het principe voor het stijlkenmerk

In onze nieuwe uitingen zie je altijd kleurvlakken in de vorm van driehoeken terugkomen. De kleurvlakken en het beeld bepalen de sfeer van de uiting. Zo creëren we eenheid in verscheidenheid binnen onze huisstijl.

Selfmade

Onze studenten zijn Selfmade: zij maken het! In o.a. onze Open Dagen-campagne staat het Selfmade-concept centraal. Ook deze campagne wordt in een vernieuwd jasje gestoken. Herkenbaar, maar wel passend bij de huisstijl.